Beklediğim Dizi Sherlock 4 Sezon Başladı.

Merhaba Fakir Yazar Okurları

Sponsor Bağlantılar

Uzun süredir yeni bölümlerini beklediğim Sherlock yeni sezonu yayınlanmaya başladı. 🙂 İzlediğim En iyi dizilerden biri.

Sherlock’ adlı diziye başlamadan önce “Sherlock holmes” adlı Robert Downey Jr.‘ın başrol oynadığı filmini izlemiştim. İki filmini de izledim, ikinci film birincisinden daha iyiydi. Sondaki dövüş sahnesi harikaydı…

Sherlock Holmes adlı filmden aldığım gaz ile dizisini de izlemeye başladım. Kendime soruyordum “Başrol de Robert Downey oynamadığı sürece nasıl bir dizi çıkar ki ortaya” diye! Ancak beni hayal kırıklığına uğratmadı Benedict Cumberbatch ve Martin Freeman ikilisi. Harika performans gösteriyorlar. Şuan 4 sezona geldi dizi.

Diziyi biraz açıklayayım; Sherlock adlı dizi Mini Dizi kategorisine giriyor her sezonu 3 bölümden oluşmakta ancak bu size “ne kadar az yahu” dedirtmesin. Her Bölümü yaklaşık 1 saat 30 dakika yani bir buçuk saatten oluşmakta ve her saniyesi dolu dolu…

Sherlock Nasıl Bir Dizi?

Sherlock, Mark Gatiss tarafından televizyon için geliştirilen Sir Arthur Conan Doyle‘ın “Sherlock” adı taşıyan romanlarına dayalı Britanya televizyon dizisidir. Dizinin 90 dakikalık ilk bölümü 25 Temmuz 2010 günü BBC One televizyon kanalında, “Mini-Dizi” olarak yayınlanmaya başladı. Ancak gördüğü büyük ilgi sonucunda diziye devam edilmesine karar verildi. Dizinin 2. sezonu 1 Ocak 2012’de başladı. 15 Ocak 2012’de yayınlanan 6. bölüm ise 2. sezonun final bölümü olarak seyirciyle buluştu. Dizinin en son 3. sezonu yayınlanmıştır. 4. ve 5. sezon onayı verilmiştir.

Dizi romandan farklı olarak 2010’lu yıllarda geçiyor. Sherlock Holmes’ün kredi kartları, cep telefonu ve laptopu var, otomobil ve metroyu kullanıyor. Dr. John Watson ise alışılagelmiş şekilde kağıt ve kalem kullanarak hatıra yazmıyor, bir blog adresi var ve düzenli olarak oraya yazılar gönderiyor.

Eğer halen izlemeyen var ise Sherlock’u kaçırmasın. Gerçekten senaryo ve  oyunculuk.

Harika… Harikaaa. Harikaa…… <3

Saygılar

Fakir Yazar.

Sponsor Bağlantılar



Beklediğim Dizi Sherlock 4 Sezon Başladı.” için 13 yorum

  • 4 Ocak 2017 10:20 seydialtindagli Cevapla

    seni üstün sherlock yeteneklerimle buldum, olasılıklar, matematiksel hesaplamalar 🙂 yok yok flash disk e verici taktım, oradan buldum 🙂 süperdi.

    • 4 Ocak 2017 10:44 Fakir Cevapla

      Ahaha o sahnede baya güldüm 😀 Birde bi amcayı dinliyor odasında olayı çözdüm diyor; bir çok şey anlatıyor anlatıyor, eşin gizli bir ajan filen diyor en sonunda böyle değil tabiki eşin seni ayakların kokuyor diye bırakmış gitmiş diyor ya orada baya güldüm D:

  • 4 Ocak 2017 11:26 Emir Balın Cevapla

    Ooo en sevdiğim adam diyebilirim adamın o hesaplamaları beni bitiriyor abi adam çok efsane be 😀

  • 4 Ocak 2017 19:49 Mehmet Cevapla

    Sherlock amerikan dizi harikası dizilerden biri gibi duruyor. Bir gün mutlaka izleyeceğim..

  • 4 Ocak 2017 22:26 Erhan Yavuz Cevapla

    Sherlock gerçekten sağlam yapıtlardan bir tanesi. Her ne kadar filminden aldığım tadı hiçbir şekilde yakalayamasam da dizide sağlam gerçekten. Her bölüme ayrı ayrı özenilmiş,üzerinde çalışılmış belli ki. Bende kaldığım yerden devam etmeyi planlıyorum. Kalın sağlıcakla…

  • 5 Ocak 2017 20:42 Ercan KIZILKOCA Cevapla

    Sherlock mükemmel bir dizi bende başlamasını 23891238912389 gözle bekledim 🙂 ve değdide 🙂

  • 6 Ocak 2017 14:23 Kerem Cevapla

    bu diziyi izlemeyen varsa mutlaka tavsiye ederim, 4444 gözle bekledim ve sonunda geldi 🙂

  • 13 Ocak 2017 14:03 Şizofrenya Cevapla

    4. sezonun 0. bölümünü 2 kere izledim. Anlamadığımdan değil lütfen hemen salak muamelesi yapmayın 🙂
    O kadar iyi kurgulanmış ki insan sıkılmadan tekrar tekrar izlemek istiyor.

    • 13 Ocak 2017 14:06 Fakir Cevapla

      Yok estafurullah niye koyalım bir çok kişi senin gibi aynı halde izledi o bölümü. 4 sezonun 2 nci bölüm değil mi? Cidden çok iyi kurgulamışlar bölüm boyunca bir sürü düşünce geçti aklımdan 😀 ama oraya bastonu koyacağını tahmin etmesi cidden şaheser.

  • 24 Ocak 2017 18:21 dogablogu Cevapla

    Bende yeni başladım Sherlock dizisine. Henüz daha ilk bölümüm bitirdim. Ama Dr. Watson karakteri cuk oturmuş diyebilirim..

  • 25 Ocak 2017 14:51 engin Cevapla

    muhteşem bir dizi muhteşem oyunculuk 4. sezon son diyor ama bakalım inşallah öyle olmaz ama yinede 5. sezon için baya bi bekliycez

    • 25 Ocak 2017 14:53 Fakir Cevapla

      Benedict Cumberbatch’in Dizi den çok film sektörüne yöneldiği için diziye zaman ayıramaması nedeni ile böyle birşey yapılmış olabilir benedic ne zaman filmlerden sıkılırsa ozaman devam eder.

  • 26 Ağustos 2017 19:03 Basri Cevapla

    Bir Sherlock Holmes hayranı olarak kesinlikle tavsiye ettiğim bir dizi. Sherlock ile birlikte düşünürken cidden zevk alıyorum. Dizisi ise aşırı kaliteli.

Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


Tavsiye Yazılar